Älskar dejj !

Skrivet 2011-04-05 Klockan 20:24:00

hallojj (:
 sitter nu framför tv och kollar på något program som jag inte vet vah de heter x'D haha^^ har varit på rep nu och är jätte sliten ! MÅSTE verkligen ta tag i min design.. men väntar fortfarnade på kort... Har verkligen fullt upp med, har cats, måste hitta kläder och desingen.. så har ingen aning hur jag ska hinna ;o jajja.. föresten ! äre någon som vet något ställe där man kan köpa snygga jeans ? om ni vet det är jag jätte tacksam om ni bara slänger in en komentar (a'

vi hörs babes :*



jävel så het jag äe ! (skitig spegel) XD



Kommentarer
Postat av: ninni din älskling ;M

Skrivet 2011-04-06 Klockan 14:44:29
förlåt gubben att jag inte var där ;d Men har en hjärnskakning tror jag.. liksom, hjärnan fungerar inte -.- orkar knappt se på film eller sitta ve datorn xD Kommer på fredag,

älskar dej! :D

URL: http://tuesmon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!