Dusch och sen natta !

Skrivet 2011-08-31 Klockan 20:53:25

Hejj.. Var ute och gick en tur förut men kom inte så långt innan det börjarde SPÖREGNA ! Det bara öste ner :o Och så haglade det samtidigt :S herreguud.. Men men.. Nu är jag hemma iaf och är inte sååå blöt.. :) Ska gå till duschen och sen ska jag sova.. Är som sagt väldigt trött.. Klarar inte sova på natten -.- Ligger och tänker på allt möjligt och drömmer massa mardrömmar :S USH ! Får hoppas att jag orkar sova i dag iaf så jag orkar upp imorgon. Hoppas också att min mobil kommer imorgon ! Har ju inget att ta kort med och känner mejj socialt handikappad :O haha.. Så vi får hoppas att den kommer imorgon ! Blir shopping på fredag med ! Ska en tur till karlstad och bränna lite pengar ;) Aldrig fel! :D Får se om jag hittar nåt, Hoppas det iaf.. Måste ju köpa skal till mobilen och plast till skärmen ! heh. Känns som att jag bara rabblar upp allt nu  :O Så är nog dax att gå nu ! :D PUSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!