Förlåt !

Skrivet 2011-08-19 Klockan 20:00:05

Sorry för den helt plötsliga bloggpausen.. Har inte haft tillgång av dator på flera dagar så är därför ! Åkte ju till Frida i tisdag och hade myspys med henne, Sen på onsdan så var jag i karlstad och shoppade.. Blev en väska, huvtröjja, fondaiton och nagellack, kommer upp bilder på det imorgon (: Sen så har jag varit hos Ninni och Nadia var där ! Vi såg på massa filmer och spela geni ! Så himla mysigt :D hihi.. Men nu sitter jag hemma iaf och ska snart sätta på en film, Ska upp vid 7 imorgon för ska till stallet och fodra (: Efter det blir det nog mes tv.. Måste börja tvätta och så eftersom jag ska på läger med skolan :D Har saknat alla så himla mycket så ska bli jätte kul att träffa alla folk igen :) Kommer iaf ta med mejj datorn så jag kan blogga.. ! Kan ju inte bara mobilblogga i 3 dagar, Det går ju inte bara ! haha, Vi hörs senare eller imorgon ! PUSS !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!