God morgon :D

Skrivet 2011-08-25 Klockan 11:32:50

Nu har jag precis vaknat och fått i mig lite kaffe :D Sitter och skriver med Nitti på facebook, Saknar henne typ jätte mycket :o Får nog ta och träffa henne snart ! Idag ska jag städa och tvätta kläder som jag hade med mejj på lägret.. Ska slänga i en färg i mitt hår med för den röda färgen blir så fort matt.. Är det någon som har nån tips på hur man ska behålla glansen och färgen ? kommentera då gärna :D Kom på att jag inte har lagt upp vad jag shoppade förra veckan heller :o Får ta och fixa det snart ! Ska bara vakna till först..  Men är så himla tråkigt att ta med mobilen :/ Men Mamma har lovat mejj en systemkamera så om några veckor kommer jag kunna ta med systemkamera :D hihi ! jaop, Hörs snart igen då :P

PUSS ;)



haha.. Jag och Nitti xD <3



Kommentarer
Postat av: suzan

Skrivet 2011-08-25 Klockan 12:15:50
snygg header!!

URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!