Har sprungit och ätit mat nu..

Skrivet 2011-08-29 Klockan 20:26:17

Hejj, Nu har jag varit ute och sprungit, ätit mat och sitter och leker lite på gimp.. Men jag fattar verkligen ingen ting.. :O Önkade att jag hade en kompis som kunde visa mejj.. Men har ju ganska oteckniska.. hehe.. Förlåt ! :D Ska iaf slännga mig in i duschen nu för att sendan lägga mig och kollar på 2 och en halv man ! Skulle egentligen göra lite läxor men attans vad tråkigt det är.. Är så himla trött så kulle nog bara bli arg och grinig så är bäst att skippa det idag ! Känner att jag börjar tappa läsare av nån konstig anledning.. Jag vet inte riktigt varför.. Jag menar läser ni inte så skriver jag inte :o Men kanke ska fråga er om vad jag ska skriva om ? Kanke nåt videoinlägg ? mer om mode.. eller vad vill ni läsa ? Gemig förslag så att jag kan bli bättre ! hihi O:-) JAop, Nu ska jag hoppa in i duschen ! Hejj svejjs  :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-08-29 Klockan 20:48:38
jag läser alltid din blogg :)

men tycker du kan prova med ett video inlägg ngn gång om du vill (a


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!