jäklar vad blöt man blir när det rengar..

Skrivet 2011-08-10 Klockan 20:32:34

HEJJ :D sorry för at jag inte har uppdaterat nåt i dag, har varit hos Ninni så vill ju umgås med dom :) hihi ! JAOP, Nu iaf så sitter jag och dricker kaffe, ska snart börja packa för att bege mig till tåget och imorgon till västkusten :D hihi ! som sagt var så kommer jag nu att blogga hela kvällen och imorgon ;) Fast kommer göra ett tidinställt inlägg och sen kommer jag och mobilblogga :D hihi ! men ni behöver inte vara oroliga för att det bara blir mobilblogg för kommer ju ta med mejj datorn så kommer kunna blogga på riktigt :D Och om allt går som det ska så kommer nog den nya designen släppas nästa vecka ! Såå sjuk nice ;)
jaja, nu måste jag gå ! HEJJ DÅ :D
Förlåt Clara med du är ju bara för söt :)


Kommentarer
Postat av: andrea

Skrivet 2011-08-10 Klockan 23:06:24
Regnar* ;) ses kke snart :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!