Packar som bare f*n

Skrivet 2011-08-21 Klockan 14:46:26

Tjoho, sorry för att jag inte uppdatera i går :/ Men gjorde ju inget alls så var inte så kul att skriva (: haha, Nu håller jag på att packa iaf och är snart klar ! Blev 3 väskor :o hur länge ska jag vara borta ? :o (I 3 dagar) haha^^ Bättre med för mycket än för lite :$ Väntar på att mamma ska komma hem också.. för måste upp på köpcentret och köpa luftmadrass om inte jag får sova brevid Amand :D Och sen ska jag försöka lura mamma så jag kan få köpa nya skor ! :D haha. JAop, kommer ta med mejj datorn som sagt var för kan ju lixom inte bara dissa bloggen för att jag är på läger !! Vi hörs sen :P PUSS OCH KRAM SKUM BANAN :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!