Är sååå otroligt sugen på att shoppa !!

Skrivet 2011-07-07 Klockan 19:39:10

Heheh, ja som ni ser på rubriken så vill jag shoppa ! finns så himla mycket fint att köpa, och det är ju lixom snart höst och då har ju vinterjackorna börjat komma ut i butikerna.. och jag blir ju bara mer och mer kär för varje gång ;$ kanske inte riktigt är höst än men.. sitter också också och funderar på hur jag ska göra med mitt hår, ska jag blonder min fucking utväxt eller ska jag bli rödhårig eller brunhårig ? ;S så jävla svårt och välja ! HAHA^^ får nog ringa min frisör snart  (Elsa) hon kanske kan komma med några bra tips.. (: (är väldigt sugen på mörkröd) ;M
jajja,, vi höres sen !
PÖSS ;*


Kommentarer
Postat av: henrik

Skrivet 2011-07-07 Klockan 20:02:12
Rösta på Bästa bild på min blogg och bli länkad som tack. En länk som kan dra mer trafik till din blogg. Det finns nio vackra bidrag att välja bland. Det tar bara några sekunder att rösta. Bara skriv en siffra i kommentarsfältet.



Tack!



URL: http://henriksfotografier.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!