så ligger det till..

Skrivet 2011-07-21 Klockan 19:16:24

Cha cha bitches ! ;) Såg en kommentar förrut Angående min pålle..  och vet att många andra undrar med, så täkte berätta hur det verkligen ligger till !
Jag har Harry Potter kvar men han står på ridskolan och går som ridskolehäst. Det är på grund av ekonomi och intresse, jag har tappat intresset lite och sen kom Cats och då var det omöjligt att hinna med tyvvärr :/ Så vi får se vad som händer under hösten och vintern (: Men som det ser ut som nu kommer han nog säljas. Börjar ju 9 an nu ovh sen blir det gymnasiet, så kommer nog satsa på musik 100 % nästa år!
sådär, nu vet ni hur det ligger till (:
Kyss och Kram Skummbanan :*
Mitt  älskade hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!