Är på sluta röka läger ;D

Skrivet 2011-06-16 Klockan 13:26:36

Cha cha alla söta bloggläsare ;) tänte jag skulle berätta vad som händer med mejj just nu xd haha^^ har ju varit i värmskog hela veckan på sluta röka läger, hihi (A' Det går väldigt bra !! har inte röt på 3 dagar ;D ja är stolt ! imorgon åker jag hem och börjar mitt nya liv som ickerökare (Y' Har ätit väldigt mycket onyttigheter.. OOPS ! så när jag kommer hem blire att böra träna ! Men det bästa med allt är att jag kommer bli sååå rik ! Iam so löövit ! ska spara massa pengar så jag och Karro ska åka till ullared i slutet av sommaren ;) ah, det var väl de jag skulle berätta ! hör av mig ikväll eller imorgon ;))

PÖÖÖSSS ;*



får bli en bild i repris ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!