Förlåt förlåt !

Skrivet 2011-11-20 Klockan 21:08:49

Hejjsvejjs ! Hade ju tänkt att skippa och blogga idag men det var en trevlig prick som sa att han gilla min blogg så fick ju skuldkänslor :o haha.. ajja ! Idag har jag iaf haft en RIKTIG Äta massa onyttigt och måla naglar, hårinpackning och sånt ! Trevligt och ha det ibland med ! hihi, jaop, ja ska väl snart gå och lägga mig och drömma sött eller nåt sånt tror jag ! Imorgon så är det ju skola igen.. aa.. vill inte de ! Vill vara kvar i sunne hos Jarle.. men men.. Får väl åka och hälsa på snart ! :D Ska till Ninni imorgon med så det blir ju mycket trevligt ! Har inte sett henne på en heel vecka.. USH ! jajja,, Nejj nu har jag inget mer att fortella ! Herrå ! jo juste.. Bara jag får pengar så ska jag beställa denna skönhet ! Längtar ! :D
Finns häär till ett mycket bra pris ! http://brandsinfashion.com :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!