ÄR riktigt sur nu assa !

Skrivet 2011-10-19 Klockan 21:46:41

Hejj ! Sitter nu och är lite småt irriteras !! :( Skulle uppdatera min mobil så och nåt sånt och då försvann alla mina kontakter.. Fan ! åå :( Jag blir så trött på detta !!!! fyfan.. Jaja.. Får väl se vad som händer xD jajja, Nu ska jag ta och packa inför imorgon.. Kommer upp dagens outfit t morgonen förhoppningsvis iaf :o Får väl gå upp jätte tidigt så jag hinner fixa mejj.. Har lite små funderingar också.. Ska jag ta och göra nåt videoinlägg snart kanske ? Kanske ska slänga upp ett imorgon innan jag åker.. Får se om jag hinner men skulle jag vara lite kul :D haha.. Jo och sen undrar jag på.. Ska man ha smink på sejj i skogen ? :o haha.. Kanske inte när man jagar älg.. eller ? :o Tänk om det typ kommer någon snygg kille som jagar älg lixom.. Kanske får ligga i skogen ? :D Hett va.. Eller njaa.. Tänk vad mycket älgflugor xd haha.. NEjj nu börjar det gå över styr xD nu får jag gå ! Herrå ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-10-20 Klockan 15:24:39
men callis, är väl meningen att man ska jaga älg på älgjakt inte killar ;)

URL: http://mariesamuelsson.devote.se

Postat av: Kontakter ios 5

Skrivet 2011-10-24 Klockan 15:25:38
Hej, du är inte ensam om förlust av innehåll. Kolla tjänsten speedbook på http://speedbook.se om du inte löser problemet.

URL: http://speedbook.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!