En liten förklaring !

Skrivet 2011-10-14 Klockan 19:20:13

hejj ! Jag ber såå mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på typ två veckor :o Förlåt så himla mycket ! Har varit och städat vårat hus (mamma och pappas hus) Eftersom det ska säljas ! Så har varit väldigt mycket i mitt huvud nu och jag kände att jag inte hann blogga ! Får se hur det kommer gå nu under helgen men ska försöka ! Har fått ny dator nu så kommer kunna göra dagens outfit och så ! Äntligen.. Tog ju ett tag.. Vet att en del kladar på att jag inte lägger upp dagens outfitt. Men nu kommer jag ju kunna göra det ! Aop, Det var väl de ! Kommer att blogg mer sen ! :) Puss hajj !

Bild 1: 4 rum gård på Haga Sydstuga, Eda kommun Charlottenberg

Thats the house !





Det är mitt rum.. Eller inte längre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!