Godmorgon !

Skrivet 2011-10-26 Klockan 07:00:22

Tjoho ;) Nu är jag vaken ! ush... Är jätte trött. Sommnade kanske sent igår, Såg på tv sen så låg jag och funderade och filosoferade lite ! haha ! Himla fint att filosofera ibland ! jaop. Dricker iaf kaffe nu och ska snart gå och göra mig iordning. Tror det blir lite myskläder idag. Fast inte mysbraller ! Det tycker vi INTE om.. Hatar verkligen mysbraller ! Det är bar sliskigt och ful  jaop, haha.. Inte så jätte jobbig skoldag idag iaf, ska föröska att städa mitt rum riktgit när jag komma in och tvätta lite... har sagt att jag ska städa nu i snart typ 3 veckor men orkar ju aldrig. haha ! jaop, Tänkte tipsa om en heeeelt underbar låt. Såklart är det Justin bieber som har gjord den ! haha ! Här kommer den :

Så himla bra ! åå, år verkligen en julkänsla när jag hör den. Blir verkligen jätte sugen på glögg och pepparkakor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!