Cyklar iväg och rider pållen !

Skrivet 2011-09-19 Klockan 17:44:34

Tjoho ;) Nu har jag kommit hem ifrån skolan, käkat mat och nu blir det att cykla till stallet och rida Takida. hihi, Sorry för att det inte kom upp någon dagens outfit men hann inte och sen så dampar min webcamera som ni ser på bilden nedanför. haha, Funderar på att köpa en digitalkamera som jag kan ta bilder med när jag är ute och springer, Festar och lever livet.. haha, Någon som vet någon billig ? ;) Eller kanske någon som vill sälja till mejj ? ;) hihi, Imorgon blir det en låååång dag.. Ush ! Ska se om jag ska frissera håret lite med :) jaop, Nejj nu måste jag dra ! Heeerrrååå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!