Nu är riktigt glad !

Skrivet 2011-09-01 Klockan 16:36:34

Tjoho :D Nu har jag äntligen fått tillbax min mobil :D :D Har aldrig varit lyckligare ! hihi :P Gud vad jag älskar den ! haha, Ska köpa plast till skärmen och skal imorgon när jag ska t karlstad och shoppa :P hihi, Ska ju dit med Amanda, Louise, Lucia , Elsa och Kajsa :D Efter det så drar vi hem till Amanda och Louise och har Tjekväll ! Tagga ! Louise har ju lovat mejj och fixat mina naglar vilket är mycket awsuuuuum ! Nu har jag lovat mamma att städa så får ta och göra det ! Tänkte slänga upp ett videoinlägg sen ;) PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!