Shyyy nu ärre natta !

Skrivet 2011-09-22 Klockan 21:52:05

haha, Nu är jag klar med debattartikeln varit ute med hunden och ätit mat ! Så nu går jag och lägger mejj med ett gott samvet och kommer f¨en glad Ullis imorgon ! Inte helt fet :D Måste ju förfan ligga i nu om jag ska bli frisör.. Fast ska jag vara helt ärlig måste det nog ske ett under för att mina betyg ska höjas så radikalt mycket.. :O men men.. Man får ju faktiskt välja, Hur ska man ha tid med att göra läxor när man färgar håret ? hur ska man kunna vara på lektioner när man måste shoppa ? Hur ska man lixom hinna dom sakerna samtidigt när man är en fashon guru som alltid ska vara glad och snygg, Vara nästan lite bitch ? Det är den stora frågan.. Vill jag vara den bitchen men låååga betyg eller den mindre, trötta och fula killen som sköter skolan.. ? Jag har nästan gett upp min enda dröm och hobby.. hur ska jag kunna klara allt annat ? när jag är hel när jag sitter på hästryggen.. ? när jag verkligen är fokuserad när jag rider in i en 3 kombinaton med 2 in och 1 ut  ? Jag är rädd att jag måstr välja, Ska jag vara hästpojken eller fashion gurun.. ? Är rädd att jag kommer komma på svaret när jag redan har valt.. när det är försen.. ? 


Hollywood fru ?



VS




Hästpojke?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!