Städar !

Skrivet 2011-09-20 Klockan 16:57:52

Tjoho ;) Nu har jag kommit hem, kollat på svenska hollywood fruar och och nu håller jag på med att städa ! Elsa och Clara kommer nu ikväll och vi ska repa lite så måste ju se ut som att jag har det städat i alla fall ;) haha.. jaop, Var och shoppade lite förut med :D hihi, Kommer upp på bloggen sen eller imorgon bitti, Men tror jag ska förska slänga upp det ikväll. Jaopp ;) det var väl de.. hmm.. eller ? Aa. Sitter och kikar lite på kisses blogg med.. Jag själv avgudar henne för att jag tycker att hon är cool.. Helt ärligt.. Vad tycker ni ? Alla kan ju inte hata henne för då hade hon ju inte haft typ 100000000 läsare varje dag.. right ? ;) haha, Men alla tycker ju inte lika ;) Så jag tycker att ni ska säga vad ni tycker :P






Här är en bild på kisse.. Vad tycker ni om henne ? ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-09-20 Klockan 18:19:34
jag tycker du e grym ;)

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-09-21 Klockan 16:30:46
tkr att kissie är en jävla fitta , ful som fan


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!