Äntligen Hemma nu !

Skrivet 2011-07-28 Klockan 19:18:08

Hejj (: Nu är jag hemma efter och ha repat och så, sitter nu och trycker i mejj massa chips och väntar på att sommar med Ernst ska börja :D hihi ! jaopp, Såg en kommentar förut om att jag inte var så ledsen på grund av begravningen.. så tänkte berätta hur det ligger till.. Signe som hon hette har varit sänliggande i nästan ett år och har knappt kunnat prata.. hon har bara legat och inte sagt nåt.. Så för 2 veckor sen sommnade hon änligen in.. Begravningen i dag kändes mest som att det äntligen var över.. Jag kommer aldrig glömma henne och är jätte ledsen.. Men tror hon har det bäst i himlen. Signe.. Du är grymt saknad ! Och hoppas att du kommer ha det bra där uppe.. Jag kommer aldrig att glömma deij.. Jag har spenderar säker 50% av mina dagar hos deijj, Älskar deij gammelfarmor <3
Saknar din goda mat GRYMT mycket ! <3


Kommentarer
Postat av: andrea

Skrivet 2011-07-28 Klockan 20:44:20
Vilka/vilken låtar/låt sjöng du nu då??? (På begravningen) gick det bra???

Ses ngn dag! ;)

Postat av: Anneli

Skrivet 2011-07-28 Klockan 21:13:55
Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment



URL: http://anneliih.blogg.se/

Postat av: Ninni :)

Skrivet 2011-07-28 Klockan 21:19:01
SV: du kanske får bli med? ;) (aa'

mjaaa... en sak bara :/ <33

URL: http://tuesmon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!