Falukorv är gött !

Skrivet 2011-07-27 Klockan 11:30:16

Cha cha :) eller god morgon kanske ? :) eller varför inte halojj ? :D eller kanske Todelloo :P ! haha,, Sitter nu och väntar på mat ! det blir falukorv och makaroner ! :D det gillas ! haha, Sen ska jag göra mig iordning för att sätta mig på moppen och åka t Clara (: eller skulle vi vah hos Elsa ? :S hehe.. jaja,, vi ska iafall repa inför edaträffen.. Sen ikväll kommer Ninni tror jag :D :D :D höhö ^^ Vi ska ha myspys (y' Det kommer bli mycket trevligt :D Gå in på hennes blogg vettja :) http://tuesmon.blogg.se/ :D

vi hörses sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!