god morgon ;)

Skrivet 2011-07-22 Klockan 10:10:51

Halojj ;) sitter nu och ska snart käka jordgubbar ;M höhö^^ Sen blire och åka hem från strömstad ! ;) för ikväll blire kräftskiva ;D ;D taggga tagga !! Det kommer bli sjukt nice assa (y' haha,  jag måste bara visa en mysko grejj, fick en kommentar för några veckor som såg ut såhär :
HAHA XD okeijj, vilken fråga ? vad tror du Anders ? ? HAHAH XD ja Jag är bög och det är såå jävla Nice ! jag ska jag vara helt ärligt släpper pojkar till lättare än tjejer,, *blink* nerrå, men ah XD tycker Anders ska skaffa sig ett liv istället för att kommentera min bild och fråga om jag är bög ! Han kanske tror att han förstör men han hjälper mig bara, han är inne på in blogg, slänger in en kommentar.. HMM = MER LÄSARE ;D  sådäsååå ;)
vi höres sen :* köss <3


Kommentarer
Postat av: Anders

Skrivet 2011-08-12 Klockan 20:25:32
Asså jag har inge emot BÖGAR men dom ska fan inte tro att dom är tjejer bara för det !!

Du är mobbad carl, å så är de, alla i min klass tkr heller inte att det är ngt fel med att vara bög men dom ska inte försöka se ut som tjejer !! Va nöjd med den du är !! -.-


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!