Sååå jävla omoget !

Skrivet 2011-07-27 Klockan 22:01:42

Såg detta på DennisMs blogg förut och blir faktiskt väldigt upprörd ! assu hur orkar man ens bry sig? går man in i en affär för att köpa färg för typ 200 spänn bara för att få skriva på hans dörr??? assa jag fattar inte vad folk tänker med egentligen.. assa han är bög och vill synas ! Alla stora bloggare är ute efter och få folk intresserade och när folk gör nåt sånt mot nån får han bara mer läsare ! lixom.. Om man nu inte tycker om en person för att han är bög.. skit i han bara ! som tex mejj.. sätter jag på mejj rosa klackskor och går med det på stan, så vill jag höra och se att folk tycker det är konstigt bara för att.. Jag älskar att vara anurlunda och tycker om när folk stirrar på en.. That life :) 


Kommentarer
Postat av: Carro

Skrivet 2011-07-28 Klockan 20:41:37
Sjukt onödigt! :S



Hehe, kul, tack :D

URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Postat av: kurt

Skrivet 2011-07-29 Klockan 18:35:15
inte mer än rätt!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!