tränar text så jag tror jag dör..

Skrivet 2011-07-28 Klockan 23:42:53

sitter och försöker lära mig en låttext som jag måste kunna på lördag -.-' det är så jävla töligt.. Sen så måste jag träna in en till me.. blir nog en sen kväll dätta.. !  hoppas vi får bra betalt iaf så jag kan få laga min mobil :') huhu! jaopp,  imorgon blir det nog att klippas sig med ! Mamma skulle ringa till virveln så jag får det klippt.. och är rädd att jag måste färga det med.. -.-' men men.. får sen om mamma kanske köper lite kläder till mej me (A' höhö.. Har fixat så jag ska förska att vidioblogg imorgon kanske.. haha^^ spännande eller vad ? :D får se om det blir nån mer inlägg i dag men annars vill jah säga natta te er alle :)
Pöss <3
Bara typ såå älskar min tassels på garninerna :'D


Kommentarer
Postat av: Tuss

Skrivet 2011-07-29 Klockan 00:14:37
Tack detsamma :)

URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Postat av: Jennie

Skrivet 2011-07-29 Klockan 02:10:27
Älskar din blogg! :D du verkar vara en jätte trevlig person! :)

Postat av: sofia

Skrivet 2011-07-29 Klockan 09:34:33
Sv: Tack så mycket! Ha en bra dag :)

URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!