ÅÅ herre guud !

Skrivet 2011-10-20 Klockan 21:20:15

Tjaopp ;) Nu har jag kommit hem ifrån skogen och är lite smått trött.. eller inte smått.. är tiip DRET trött xD haha.. Ja iaf, så typ hemsk ut imorse så kunde inte göra ett videoinlägg xD jaa.. och varför var det ingen som sa till mejj att jag skulle sminka mejj ? :o :o Var ju värdens snyggaste pöjk som var med ! Typ dog flera gånger.. Jag som såg ut som värsta äcklet :o Och han såg ju såhär overklass ut och jätte snyggt klädd lixom xD ush ! Och dessutom var jag jätte övertrött och ställde massa dumma frågor om kaniner och fiskar så han tyckte nog jag var typ KNÄPP lixom.. OMG ! Ush ! haha.. Så får gå upp jätte tidigt imorgon så jag ska kunna fixa mejj och göra mejj fin lixom ! haha ! jajaj.. Nu ska jag iaf gå och duscha och sova ! Puss och godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!