Dagen outfit !

Skrivet 2011-09-01 Klockan 07:09:59

Tjoho, Nu har jag klätt på mejj och har suttit en stund vid datorn, Har tjeckat lite favorit bloggar och facebook :) Ska snart gå och sminka mejj och fixa håret men har verkligen ingen lust i dag.. Ush ! Vi bara ligga under ett varmt täcke med nångon jag tycker om ! Det är mysigt ! haha.. Men men.. Får bli skola istället för myspys.. Hoppas iaf min mobil kommer idag för annars dör jag ! Det är så hemskt utan min mobil.. Jag tror jag dör snart :S Nu måste jag gå iaf ! Här kommer dagens :



Tröjja- HM
Byxor-Carlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!