Is it okeij ?

Skrivet 2011-09-21 Klockan 16:14:16

Jag har en liten fråga till er.. Tycker NI det är okeij med plastikoperationer ? Jag tycker iaf det.. Och JA jag vill och kommer i framtiden att göra det.. Nu kommer många heeelt plötslig tycka att jag är ytlig.. MEN jag skulle aldrig göra det för att någon annan tycker det.. Jag skulle göra det för min egen skull !  Jah tänker i framtiden att göra botox i pannan eftersom JAG tycker att jag har rynkor.. Jag kommer göra näsan för att JAG tycker den är för stor.. JAG vill göra läpparna för att jag vill ja plutiare läppar ! Och så vill jag göra rumpan eftersom jag vill ha en putigare rumpa ! och jaa.. JAG tycker det skulle bli fin på mejj. ! Varför inte göra det om man känner inombord att man vill göra det ?








Kommentarer
Postat av: DetSkaDuSkitaI

Skrivet 2011-09-21 Klockan 16:34:26
Vafan? Kolla på bild 1, kolla näsan, de är ju Photoshopat, Sedan har don returcerat huden (gjort så det ser bättre ut) Detta är plascit, inte sant för fem öre. Och skärp dig, de är bara skräp!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!