God morgon !

Skrivet 2011-08-04 Klockan 12:09:11

God morgon (: har typ precis vaknat och väntar på att mamma ska komma hem från afären så jag får mig lite kaffe :D hihi !  Idag händer det nog inte så mycket tror jag, ska mest slappa :D Kl.20:00 är det sommar med Erns som gäller iaf ! :D tänkte lägga upp lite bilder sen jag,Mammi och bror var på Nordens Ark:


En ren som hade typ jätte vingliga ben XD




Typ världens äckligaste padda eller groda eller vad det heter xD




En snö leopard ! dom är ju såå fina, ville verkligen klappa den !



En snöleopard till ! AA, det var det, korten är ju inte så bra eftersom jah inte har nån systemkamera.. -.-' haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!