Godmorgon !

Skrivet 2011-08-05 Klockan 10:18:45

Sorry för en dålig uppdate dom senaste dagarna ! men har verkligen inte orkat, men nu är jag på igen ! ska gå och städa mitt rum så jag får hänga upp lite hyllor och så.. kommer nog bilder sen om det blir klart :) Ska åka iväg till centret en tur sen och köpa lite bra och ha saker till västkusten ! Ska ju dit med Marie, så himla gulligt att hon just ville ta med mejj :M aauw, Hon ska ta med kameran så ska försöka ta nya foton till hedern :) super nice deh ! :D kolla hennes blogg förresten http://miez.devote.se  Sitter och har lite ångest för att jag inte ska t hamfesten.. Men har verkligen inte råd och orkar inte ! så skiter i det och stannar hemma med mamma istället :') vi hörs sen ! :D



Förlåt Marie men var bara tvungen ;$


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-08-06 Klockan 14:59:34
tack carl.. tack!!

URL: http://miez.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!