Morgonkaffe.

Skrivet 2011-08-28 Klockan 11:24:42

God morgon ! Sitter och dricker kaffe nu ! Är väldigt trött men orkade inte sovs längre.. :S hehe.. Vad ska man hitta på i dag då ? Det är inte så fint väder såklart.. Det rengnar som bara tusan och blåser och åskar ! Välkommen hösten ! Nu är det verkligen höst.. Löven börjar falla från träden.. Det rengnar och blåser.. Det blir mörk mycket tidigare ! Men jag tycker det är jätte mysigt.. Tänkt dejj en höskväll med massa levande ljus, ett glas vin och trevligt sälskap ! heelt underbart :) hihi, <3

Ska föresten lämna in mobilen imorgon ! Äntligen, Ska skicka iväg den imorgon så kommer inte ha någon mobil på några dagar.. Men men .. Snart är den hel igen iaf och jag är glad :D Sen ska mamma beställa en systemkamera under vecka ! Jag är helt extas ! hihi :D


Så kommer min mobil se ut när den kommer hem igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!