Nu är jag hemma !

Skrivet 2011-08-01 Klockan 18:52:35

Tjolla hopp :D Nu är jag hemma efter att och varit i koppom en tur och hämtat min plånbok ! Sorry för en dålig uppdate men nu blire bättre :D hihi ! Imorgon ska jah nog åka in t stan en tur och hjälpa farmor med några lampor ! sen tänkte jag fråga Marie om hon vill fika med mejj (A' var så himla längesen jag såg henne  nu :O Inte bra ! Nu blire väl en dusch och sen myspys framför teven ! mycket trevligt :D haha ! Ja det var väl de ! Vi höres senna !
Puss !
Är jag inte föör söt ? ;$


Kommentarer
Postat av: andrea

Skrivet 2011-08-01 Klockan 20:50:31
Då ses vi nog hos din farmor! ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!