Ska snart ut och springa !

Skrivet 2011-08-28 Klockan 13:28:27

Tjoho ;) Nu har mammi kommit hem och jag har inte hunnit diska.. Ojj då ;o hade ju tänkt att göra det man hann inte.. så får väl göra det nu då. Om jag orkar xD haha.. Det är ju såååå tråkigt verkligen, usch ! när jag blir stor ska jag ha en städerska iaf :D som ska få städa min våning :P hihi, Ska snart ut och springa tänkte jag, Får se om Elsa vill bli med men hon orkar säker inte springa ! (hon har typ dåligare kondis än mig och jag röker ? ) Hur kan det gå till ? :S hah.. Imorgon är det skola.. ucsh ! Men lite roligt är det :D för får ju träffa min bff ! Min lilla nallebjörn, Ska se om han stället upp på ett kort så jag kan visa er i bloggen vem min nallebjörn är :D Har ju inte visat vad jag shoppade än.. Gud vad jag är dum ! Får väl försöka fixa det sen ! haha, Var även på bokia i fredag och köpte något väldigt fint ! Den är en affich.. Kan ni gissa vad det är ? :D den som gissar rätt får en FET länk ! ;) jaop, Vi hörs sen :P



Ninni och Jag :D


Kommentarer
Postat av: andrea

Skrivet 2011-08-28 Klockan 16:28:35
Hmm... ja du Carl kan det kanske vara en Justin Bieber affich??? ;)

Postat av: Jens ♥

Skrivet 2011-08-28 Klockan 18:08:13
sv: klart vi skulle kunna :)

URL: http://nattstad.se/jensnorell

Postat av: Jens ♥

Skrivet 2011-08-28 Klockan 18:08:14
sv: klart vi skulle kunna :)

URL: http://nattstad.se/jensnorell

Postat av: Ninni

Skrivet 2011-08-28 Klockan 18:56:56
Huhu snyggast vi ;)G

URL: http://tuesmon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!