Hektiskt vecka ! och det firar vi med sovmorgon.

Skrivet 2011-11-08 Klockan 09:47:36

Hejj svejj :) Vad gör ni en dag som denna ? Jag sitter på lekton nu och är trött som vanligt.. Fast man blir faktikst lite piggare när det är kallare ute.. eller hur ? Var bara typ 2 grader ute imorse så vaknar gör man när man springer ut i kallingar på balkongen och röker ! haha ! Gött :) Jaop, tog iaf lite sovmorgon i dag.. kände att det var behövligt ! Har typ rep varje dag nu eftersom jag tydligen skulle skulle vara med på onsdag :o :o !!! jaja.. haha ! Känner mejj inte särskilt snygg i håret idag så tog en mössa på mej.. :o haha ! Måste verkligen klippa mejj typ NUU ! OMG.. jag har sååå mycket att göra innan lördan.. :( ush.. kommer vara heelt slut typ :( jaja.. Nejj nu måste jag ta och jobba :) Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!