Nu tar jag natta !

Skrivet 2011-11-11 Klockan 23:09:19

Hejjs ! Nu tar jag natta ! Börjar på att bli trött nu.. Måste vara utvilad för imorgon kör vi ! Ni har väl inte missat att vi ska ha konsert imorgon ? ;) hihi ! Fett ! Ta med ALLA ni känner och kom ! Jag ska ju ändå sjunga ;) Får väl gå upp vid 11 imorgon för att fortfarnade inte fixat naglarna ! :o :o oooops ! hehe, Är lite smått seg.. MEn imorgon MÅSTE jag fixa det så :P haha, Jaop vi hörs imorgon ! OCh hoppas vi syns med ;) haha !
Bjuder också på en bild på Finaste André ! Verkligen synd at han åkte ut ! :(


Kommentarer
Postat av: vinda

Skrivet 2011-11-14 Klockan 17:58:36
håller med, sjukt synd att han åkte!:(

URL: http://vindaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!