vad ska jag egentligen välja...

Skrivet 2011-11-26 Klockan 15:03:40

Sitter nu och funderar.. Inte alls lätt dädär.. visste att jag en dag skulle välja.. och nu är det snart dags.. den stora frågan är.. folk säger alltid att man ska välja det man mest älskar.. Men jag älskar båda ? Jag skulle så hmla gärna villja gå på strömsholm och hålla på med hästar.. eftersom jag älskar det så himla mycket.. Sedan finns det en sak till jag älskat så himla mycket.. Sången ! Att så på scen.. Att sjunga inför publik.. är det bästa som finns.. Men väljer jag det.. kommer jag inte hinna med hästarna.. om jag väljer strömsholm kommer jag aldrig få sjunga.. Om jag någonsin kommer bestämma mejj innan det är försent ?
VS:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!