Det finns ju verkligen så mycket att se på...

Skrivet 2011-10-03 Klockan 20:41:44

HEJJ ! Sitter nu framför datorn och glor på mina favorit bloggar ! haha, Kissie, Amir, Paow osv.. haha ;) Skulle egenligen diska åt Mammi men orkar verkligen inte.. :o Är så trött, Ska ta en dusch istället tror jah ! haha..  När jag blir stor ska jag iaf ha städerska som diskar åt mejj ! För det vill jag inte göra själv, Man förstör ju faktiskt naglarna ? ;) Vi hade egentligen bad idag med.. Men det förstör verkligen håret lixom ! Dom kan faktiskt inte kräva att man ska förstöra håret bara för att lixom plaska runt i en äklig pool ! haha, So not gay stile ! ;)  Nejj nu ska jah nog se på ett program av partajj och sen duscha ! Hejj svejjs ! :D
Kazoo är ju bara för skön ! haha, Älskert ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!