Måste ta och skriva av mig lite !

Skrivet 2011-10-17 Klockan 21:31:49

HEjj ! Jag tänkte berätta en lite historia om en viss pojk som har berört mejj ganska mycket i ungerfär 1 år, Tänker så klart inte säga några namn ! Allt började på lägret till 8an när jag såg denna unge man.. Kommer ihåg det som igår, jag såg mejj själv i han. Han var sig själv, klädde sig otroligt snyggt och va lite smått knasig ! ja, Så klart blev jag kär i denna pojk vilket gjorde att jag kom ut som homosexuell, eller aa.. BÖG haha, Men så klart var han inte bög och kunde inte besvara mina känslor vilket ledde till månader av sömnlöshet, han var i mitt huvud dag och natt.. Bara jag såg honom dog jag lite smått inombords och tänkte.. Han är inte som alla andra ? Dagarna gick, Månaderna kom och för några veckor sen så insåg jag en mycket konstig sak.. Han har blivit som alla andra.. Han satt bland vi 9or och en del 8 or och sa att han skull dricka ihop med sin vän. ! Okeij, tänkte jag och slängde iväg ett mess och frågade varför "för att det är kul" svarade han då.. När det väl kom den dagen då han skulle ut och dricka så fegade han ur så klart ! HAn vågade inte, han vill bara vara cool bland sina vänner.. Ush ! Något som stör mejj något otroligt mycket är när folk försöker vara coola och inte står upp till sig själv ! Vill man inte dricka, Säg det ! Hoppas ni gör det.. Jo iaf, det jag vill komma fram till är att han har förändrat sig något kolosalt bara för att han umgås med sin vän.. Vilket är väldigt synd och gör ont.. Men eftersom han har förändras.. Är han inte samma person som jag blev kär i..Han är bara som alla andra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!