Tar detta en andra gång !

Skrivet 2011-10-29 Klockan 09:36:30

Hejjsvejj :) Nu har jag duschat och ska snart sminka mejj :) hihi, Ska dra t stan snart och titta på Kussen när han spelar innebandy! Trevligt värre. haha, efter det vet jag inte vad det blir :P Får väl se, ikväll drar jag nog t Sandy och har myspys ! det är mycket trevlig ! orkar fan inte gå ut.. har ju inga pengar så ! är typ fattig. ush ! hatar det.. jo jag tänkte ta det här en gång till om jag rider.. verkar som att folk undrar. så Ja, ja jag har hästen kvar fast han står på ridskolan och går som ridskoleponny och trivs där. Varför jag inte har han hemma är eftersom vi har flyttar där ifrån och då har jag ingen stallplats. Sen så kostar det ganska mycket att tävla och ha häst och som det är nu finns det inte pengar. Men hoppas att det blir bättre till våren så jag kan få tävla igen. Sen så är det väldigt mycket på skolan + att jag har ganska mycket att repa till. ja där fick ni en föklaring igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!