Trött och sliten..

Skrivet 2011-10-18 Klockan 16:46:00

Hejj ! Nu har jag kommit hem efter en tuff dag ! ush, är helt utsliten efter tisdagar :( blää ! Sitter och kollar på väskor och skor. Och dog lite när jag såg dessa skor och väskan.. Är verkligen sugen på dom ! Båda är ifrån Gucci men är lite billigar för är typ outlet butik :) Bara jag får pengar så kommer jag antagligen att köpa detta ! Får ju pengar för att jag har städat så mycket i huset :M hihi, Tycker verkligen jag är värd ett par gucci skor och en gucci väska.. eller hur ? ;) haha ! Sitter iaf och väntar på Mammi nu för hon är nån stans och skulle köpa med sej Donken hem ! Gött :D hihi, Här kommer iaf skorna.. Vad tycker ni ? :D Visst är dom fina ?
Och väskan ! :D


Kommentarer
Postat av: Ninni

Skrivet 2011-10-18 Klockan 17:33:12
Caaarl, väskan är alldeles för tjejig för dej. Sån kan du ha sthlm men inte i arvika tror jag... Drf... Ge den till mig. ;)

URL: http://tuesmon.blogg.se/

Postat av: Hell yeah!

Skrivet 2011-10-19 Klockan 22:47:55
Älskar skorna! <3 ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!